In gesprek met de ChristenUnie-SGP en Gert Jan Segers

Gert-Jan Segers profielfoto.jpgmaandag 28 februari 2022 23:34

De komende weken zullen veel politieke partijen campagne voeren met het oog op de gemeenteraadsverkiezingen van 14-16 maart aanstaande.

De ChristenUnie-SGP bezoekt daarom op zaterdag 5 maart het centrum van Mijdrecht. We hebben daar dan van 11-15 uur een ontmoetingsplek, op het Raadhuisplein, waar u terecht kunt met al uw vragen en opmerkingen. Diverse kandidaten, en uiteraard ook onze lijsttrekker Wim Stam, zijn dan aanwezig. Kom langs voor een goed gesprek en rond 14.00 uur serveren we iets lekkers om te eten en te drinken. In de middag hebben we tussen 14-15 uur een speciale gast. Gert-Jan Segers (fractievoorzitter voor de ChristenUnie in de Tweede Kamer) bezoekt dan onze mooie gemeente. Hij gaat, samen met Wim Stam, in gesprek met een aantal genodigden over de zorg. Maar er is ook voldoende gelegenheid voor inwoners of de pers om hem of onze lijsttrekker vragen te stellen. Van harte welkom op het Raadhuisplein in Mijdrecht.

Op zaterdag 12 maart trekt ons campagneteam langs diverse dorpen. Zo zijn we van 10-11 uur in Wilnis, vandaar gaan we via Waverveen naar Vinkeveen, waar we van 12-13 uur bij het winkelcentrum Zuiderwaard zijn. Daarna reizen we door, via Baambrugge naar Abcoude, waar we van 14-15 uur te vinden zijn. Dus volop gelegenheid om ons te spreken. U ben van harte uitgenodigd.