Tweedekamerlid mevrouw Dik Faber en lijstrekker Schaddelee bezoeken Mijdrecht

Dik_Schaddelee-CollegeTour.jpgdonderdag 14 maart 2019 09:19

Zaterdag 16 maart brengen de heer Arne Schaddelee en mevrouw Carla Dik-Faber een bliksembezoek aan Mijdrecht in het kader van woningbouw en seniorenhuisvesting.

In deze weken, in de aanloop naar de statenverkiezingen van aankomende woensdag, worden door lijsttrekkers en door kamerleden veel werkbezoeken afgelegd.

A.s. zaterdag 16 maart touren ChristenUnie-kamerlid Mevr. Carla Dik-Faber en ChristenUnie-lijsttrekker voor de provinciale staten van Utrecht de heer Arne Schaddelee ook door dit deel van de provincie.

A.s. zaterdagmiddag (16 maart) doen zij ook De Ronde Venen aan. Zij hebben de lokale fractie gevraagd een locatiebezoek, in het kader van woningbouw en in het kader van het Manifest Waardig Ouder worden, te organiseren.

Wij hebben aangegeven dat de nieuwsbouw Proosdij aan de Dorpsstraat in Mijdrecht dan een mooie locatie is, wat past binnen beide doelstellingen. De Proosdij in Mijdrecht is een modern en luxe appartementengebouw voor ouderen mét en zonder zorgvraag[1]. Het complex zal bestaan uit 29 vrije sector huurappartementen die van alle gemakken voorzien zijn. Bijzonder is dat de appartementen achter de schermen al zijn voorbereid op eventuele extra service in de toekomst. Maar de ChristenUnie wil ook graag inzetten op betaalbare seniorenhuisvesting in de dorpskernen van onze gemeente.

Om 14:00 uur zullen beide gasten, begeleid door de locale fractie, Mijdrecht bezoeken en we nodigen u graag uit om bij dat bezoek aanwezig te zijn. U bent dan in de gelegenheid vragen te stellen aan beide gasten met betrekking tot woningbouw en seniorenhuisvesting. Mevrouw Dik heeft zowel woningbouw als zorg in haar portefeuille.

[1] https://www.wonenindeproosdij.nl/

Reacties op 'Tweedekamerlid mevrouw Dik Faber en lijstrekker Schaddelee bezoeken Mijdrecht'