Tijdens debatavond gelegenheid om boodschap voor Minister Slob mee te geven

ArieSlovrijdag 23 februari 2018 16:35

Aanstaande vrijdag, 9 maart, organiseert de ChristenUnie-SGP een debatavond over werkgelegenheid en onderwijs. De economie in ons land trekt aan. Dat vergroot de werkgelegenheid, maar ook het aantal vacatures. In een aantal sectoren (onder andere de bouw, techniek, ict, zorg) is inmiddels een tekort aan kandidaten.

Daarom organiseren we deze debatavond, waarvoor we in het bijzonder ondernemers en (voortgezet) onderwijs-instellingen hebben uitgenodigd, maar waar uiteraard ook alle inwoners van onze gemeente van harte welkom zijn om aan de discussie deel te nemen.

Tegelijk is er op die avond gelegenheid om een boodschap voor onze minister van Onderwijs, Arie Slob, mee te geven. Onze lijsttrekker, Wim Stam, zal die de volgende dag (zaterdag 10 maart) in een persoonlijke ontmoeting met de minister overhandigen.

Als u zich zorgen maakt over het onderwijs in relatie tot de tekorten aan goed personeel, dan is hier uw kans om een persoonlijke boodschap over te brengen.

De debatavond wordt gehouden op vrijdag 9 maart 2018 in De Boei in Vinkeveen. De inloop is vanaf 19:30 uur, de debatavond begint om 20:00 en hopen we rond 21:30 af te sluiten.

GR2018

Reacties op 'Tijdens debatavond gelegenheid om boodschap voor Minister Slob mee te geven'