Campagne Fietstocht ivm verkiezingen 18 maart a.s

maandag 02 maart 2015 08:48

Op 18 maart a.s. zijn er weer verkiezingen. U kunt dan stemmen op kandidaten voor de Provinciale Staten van Utrecht en op leden van het Waterschapsbestuur Gooi, Vecht en Amstel.

Op dit moment is de ChristenUnie in de Provinciale Staten vertegenwoordigd met twee leden, de heren Arne Schaddelee en Kees de Heer. In het Waterschap zit voor de combinatie ChristenUnie-SGP de heer Harmen Hoogenhout.

In het kader van de verkiezingscampagne heeft het campagneteam bedacht om alle gemeentes met een aantal fietstochten aan te doen. De regio Utrecht-West is op 6 maart a.s. aan de beurt.

De kandidaten (samen met lokale politici) zullen dan om 9 uur beginnen in Woerden, via De Ronde Venen naar Stichtse Vecht fietsen om dan rond 18 uur weer in Woerden te eindigen.

Naar verwachting begint de fietstocht in De Ronde Venen rond half 11 bij de kruising Hoofdweg/De Hoef Oostzijde (men komt dan vanuit het Woerdense Verlaat). Vandaar wordt richting Mijdrecht gefietst en is er een stop op het Raadhuisplein (11:00- 11:30 uur). Vandaar fietsen we via Waverveen naar Vinkeveen en is er een tweede stop bij het Museum De Venen (12.30-13.00 uur). Vanuit Vinkeveen gaat de tocht via de Baambrugse Zuwe naar Baambrugge en vandaar naar Loenersloot. Rond 14:00 uur begint daar dan de fietstocht in Stichtse Vecht.

In De Ronde Venen zal ook fractievoorzitter Wim Stam meefietsen.

Via deze mededeling wordt u van harte uitgenodigd om een stukje mee te fietsen of tijdens één van de stops in gesprek te gaan met de aanwezige kandidaten.

Ter informatie voegen we ook het routeprogramma als bijlage bij deze mededeling.

Tevens wijzen wij u nog op het lijsttrekkersdebat op woensdag 11 maart a.s. in De Boei. De lijsttrekkers van alle provinciale fracties zullen dan met elkaar in debat gaan onder andere over de N201, het Open-baar Vervoer en over de Legakkers in de Vinkeveense Plassen. Hoewel dat ongelukkigerwijs samenvalt met Biddag, hopen we daar toch een aantal van u te mogen ontmoeten. De inloop is vanaf 19:30 uur, het debat beging om 20:00 uur.

TitelBestandsgrootteMIME-type
tijdschema fietstocht 6 NOORDWEST Utrecht 060315 kdh102,8 kBapplication/pdfdownload

Reacties op 'Campagne Fietstocht ivm verkiezingen 18 maart a.s'