Verkiezingen 2022

Gemeenteraadsverkiezingen 2022

Op 16 maart 2022 zijn de gemeenteraadsverkiezingen. Op deze dag kunt u uw stem uitbrengen op de partij die naar uw mening de beste ideeen heeft voor de gemeente de Ronde Venen.

Op deze pagina kunt u meer informatie vinden over wie we zijn, wat we doen en welke plannen we voor de komende 4 jaar hebben.

In gesprek met de ChristenUnie-SGP en Gert Jan Segers

Gert-Jan Segers profielfoto.jpgmaandag 28 februari 2022 23:34 De komende weken zullen veel politieke partijen campagne voeren met het oog op de gemeenteraadsverkiezingen van 14-16 maart aanstaande. lees verder

ChristenUnie-SGP presenteert verkiezingsprogramma

donderdag 03 februari 2022 18:36 We leven in een bijzondere tijd en daarin vinden midden maart gemeenteraadsverkiezingen plaats. Partijen buigen zich over hun wensen voor de toekomst en vertalen dat in een verkiezingsprogramma. Ook de ChristenUnie-SGP in De Ronde Venen heeft dat gedaan en dit document de titel “Naar een barmhartige overheid” meegegeven. lees verder